“Панютинський вагоноремонтний завод” випускатиме вагони-зерновози

Фото: Євген Кравцов / Facеbook

“Панютинський вагоноремонтний завод” (Лозівський район Харківської області) розробив та виготовив вагон для перевезення зерна та сипких харчових продуктів нового зразка. Після випробувань 17 квітня він отримав сертифікат відповідності вимогам технічних умов на його виготовлення.

Про це повідомив у Facebook голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов.

Дослідний зразок моделі 19-6938 має більший об’єм за існуючі в Укрзалізниці зерновози – 120 куб. м, тоді як максимальний об’єм старих зерновозів – 94 куб м. Кравцов зазначив, що збільшений об’єм нового вагона має особливу вигоду для клієнтів, які перевозять шрот і насіння соняшника, адже дає змогу зекономити на маневрових роботах, прибиранні вагона та ін.

Конструкційна швидкість становить до 120 км/год. “Цей зерновоз нового зразка вже внесено у міжнародний класифікатор моделей вантажних вагонів та погоджено його використання у сполученні з країнами СНД та Балтії. Для Укрзалізниці це епохальна подія, адже ще ніколи компанія самостійно не будувала зерновози. І цього року ми спрямуємо фінансування для підготовки Панютинського заводу до серійного виробництва зерновозів цієї моделі”, – розповів Кравцов.

Усі комплектуючі та матеріали – українського виробництва, окрім елементів гальмівного обладнання

Як зазначив Кравцов, наразі зерновози з таким об’ємом в Україні серійно будують лише два підприємства, і Укрзалізниця готується розширити можливості українського ринку вагонобудування. Для імпортозаміщення в Україні необхідно налагодити виробництво гальмівного обладнання, а саме повітророзподільників.